#KEEPDREAMING: Dvě nevinné tvářičky a jednu pandu, prosím!

V poslední době narážím všemožně na tak krásné věci, že se mi zatajuje dech. A probouzí se ve mně materialistka a chci nakupovat! Dobře, že jsem zrovna nastoupila do nové práce (jupííííí) a tak si třeba něco z těch pokladů budu moct brzy dovolit. Protože věci jako tyhle změní běžný den v nevšední jedním mrknutím! Dneska nutně potřebuji keramické květináče, hrníčky a "dream savers" (nezní to líp než pokladnička?) od dánského studia Meyer-Lavigne. No nejsou boží?


Potřebuju je všechny! Tvářičky mi trošku připominají porcelán od další dánské značky, Miss Étoile, ale v kreativnějším provedení. Všechny fotky jsou na stránkách studia Meyer-Lavigne dostupné ke stažení ve velkém rozlišení a t tvářičky vypadají tak krásně, že mám v plánu si je vytisknout a použít jako obrázy na stěnu. 

Je to divný? Je, není?

5 komentářů

  1. Jé, ty jsou krásně roztimilé :-) a ty fotky, nádherný

    OdpovědětVymazat
  2. Syn štátnicuje a čosi jedinečné som mu už na Bonami vybrala...
    ...dcéra maturuje a aj jej som tamtiež niečo vybrala...TVÁRIČKU...HLAVIČKU :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je ale dobrý! takovej roztomilej detail to já ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou fakt roztomilé :) Možná inspirace až budu zase něco kreslit na porcelán :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle pandí věci jsou fakt enormní roztomilosti a něžnosti. :) A jako nestačila by ani operace očních víček, abych se na ně vynadívala. :-) No, to bylo trochu divný přirovnání, ale jsem ještě rozespalá, takže mi jede mozek jen tak na patnáct procent. Asi to bude chtít ranní kávu. :-)

    OdpovědětVymazat