NÁKUPY: Co jsme včera ulovili a co z toho bude?



Jak jsem včera slíbila, tak taky plním. Sdílím s vámi svoje včerejší nákupy! Není toho moc, přece jen, stěhujeme se za dlouhých pět týdnů. Jenomže já už se tak moc těším. Moje hlava jen je tak plná nápadů a návrhů, že jsem si je musela začít psát. Prostě tam na všechny není místo. Takže jsme zatím nakoupili jen maličkosti, abychom si to těšení trošku zpříjemnili. Mám pár plánů, které můžu zrealizovat a přichystat už teď a přestěhovat je potom nebude takový problém.

V tašce skončili: mramorová samolepicí fólie, zlatý sprej, dřevěné a plstěné korálky, dekorativní papíry, puntíkaté ubrousky, sítko na cukrování muffinů a košíčky na muffiny a perfektní hrnek "Hygge is feeling you cannot translate":) A co z toho bude?

Když jsme začali plánovat náš interiér, docela jsme se shodli na tom, co se nám líbí a co máme rádi. Je to například mramor, světlé dřevo, zlaté doplňky, jednoduchý a vtipný design. Tahle kritéria tak nějak také spojují všechny projekty, které chystám ze včerejších nákupů.

MRAMOROVÁ FÓLIE

Hodně se mi líbí mramorové doplňky. Moc bych chtěla opravdickou mramorovou krájecí desku do kuchyně nebo hmoždíř na bylinky, vypadá to čistě, bytelně a stylově. Jenomže takový mramor není za dvacku. Na rozdíl od mramorové samolepicí fólie (no skoro, byla za 30 nočků - rozuměj norských korun - což je asi 90 českých). Našla jsem už před časem spoustu nápadů, kde můžu fólii použít a pár z nich se mi opravdu líbí.

http://www.pinterest.com/ananasbarb/details/

Určitě mám v plánu stoleček úplně v pravo, ale spíš jako malý pracovní stůl, uvidíme. V tuto chvíli však nábytek nemáme kde skladovat, a tak chci zkusit něco menšího. Dostala jsem k Vánocům kabelku MK a jak už to u drahých věcí bývá, byla zabalená ve skvělé pevné krabici, taková jako truhlička to je. Takže pravděpobně polepím tu, pro začátek, a vyrobím z ní schovku na kreativní materiály, pera, pastelky, lepítka a všechny tyhle blbinky (je totiž velká tak akorát). 


KORÁLE

Dřevěné a plstěné korále jsou moje láska už dlouhá léta. Dá se z nich vyrobit (kromě náhrdelníku) kdeco. Můžete je nasprejovat, namalovat fixy nebo barvami, zkombinovat z plstí, barevným motouzem, nebo nechat jen tak. Vypadají krásně i jen nasypané spolu v zavařovačce. (To vpravo vypadá trošku jako dřevěné ňadro, ale je to korálek použitý jako úchytka na nábytku:)

http://www.pinterest.com/ananasbarb/details/
Já mám v plánu vyrobit podložku pod hrnec, konvici nebo hrnek. Z dřevěných i plstěných korálků, z plstěných na můj imaginární pracovní skleněný stolek. Já vlastně skleněné stoly nesnáším, nadělají spoustu hluku a musíte je pořád dokola leštit, ale když tenhle vypadá tak hezky! Co se dá dělat, musím vyrobit podložky, abych ten hluk a nepořádek trošku utlumila :)


ZLATÝ SPREJ

Musím se přiznat, že o zlatou byl u nás trošku boj! Já totiž miluju rose gold, takovou tu růžovo-zlatou/měděnou barvu. Norečkovi to ale připadalo hrozně holčičí. Takže v zájmu velké lásky jsem ustoupila a bude zlatá zlatá. Aspoň bude do našeho bytu ladit i moje kabelka, že ano. Se zlatým sprejem dokážete hotové zázraky, ale nepřehánějte to! Určitě bych být vámi vybrala jen pár detailů (třeba jako v našem případě zrcadlo, dózičky, váza, hrnky a kabelka:). Jinak zlatá, co vlastně zlatá není, vypadá lacině a nedodá interiéru takový šmrnc.

http://www.pinterest.com/ananasbarb/golden-ages/
Já mám jednoznačného favorita. Co myslíte? Zvířátkové dózy jsou prostě boží a přitom tak jednoduché. Bude to vypadat to skvěle, pokud schováte sklenice třeba od instatní kávy (teď mě jiná nenapadá). Mají takové to vyšší plastové víčko a bude se vám na něj i lépe lepit divá zvěř. Já chci vyrobit jednu jako cukřenku a ostatní uvidíme ;)

Tak co, který projekt se vám líbí nejvíc? Který byste si chtěli vytvořit společně se mnou? Připravuji pro vás seznam ingrediencí a fotopostup každého kroku.  Takže všechny momenty, kde se to může pokazit, otestuji za vás. Není to super? 

Zbytek snad nepotřebuje vysvětlování. Papíry byly za tři kačky, takže ty jsou zatím jen tak dopočtu. A hrnek je na kafíčko k těm sladce pocukrovaným muffinům přece! Takže já jdu na to a vy mi napište, který nápad se vám líbí nejvíc a do kterého se mám pustit jako první. Co to takhle vzít jako víkendovou bojovku? (děti, partneři nebo přátelé můžou přidat pomocnou ruku:)

Dejte vědět, už se nemůžu dočkat!

Žádné komentáře